دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال
نوشته شده در دو شنبه 2 فروردين 1395
بازدید : 209
نویسنده : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال با لينک مستقيم

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال با لينک مستقيم

Download New Music Afshin Azari,Download New Music Afshin Azari – Tahvile Sal,دانلود آهنگ جديد تحويل سال,دانلود آهنگ تحويل سال با لينک مستقيم,دانلود آهنگ تحويل سال از افشن آذري,دانلود آهنگ هاي جديد افشين آذري,متن آهنگ جديد تحويل سال از افشين آذري,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ هاي جديد,

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال با لينک مستقيم به همراه متن آهنگ تحويل سال + دانلود ساير آهنگ هاي جديد افشين آذري

 

Download New Music Afshin Azari – Tahvile Sal

تنظيم : محمد حاجيان , ميکس ومسترينگ : احسان جوادي

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال :

لحظه هام کنار تو ميگذرنو ساله من با تو داره شروع ميشه

 اين چقدر خوبه که هستي پيشه من بودنت کنار من آرامشه

 با تو زندگيه من آرومه با تو امسال حسه خوبي دارم

 تو به من عشقو عيدي دادي چقدر از بودنه تو خوشحالم

 لحظه ي تحويله سال کنار تو ميشينم سفره ي هفت سينمو کنار تو ميچينم

 تويه آيينه خودمونو پيشه هم ميبينم چقدر اين ساله جديد کنار تو آرومم

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال

 هميشه پيشمي و قدر تو رو ميدونم حاله من خوبه و من اين حالو بهت مديونم

از خدا ميخوام که تو باشي پيشم نذار تنهام که ديوونه ميشم

 تو نباشي ثانيه نميگذره نميدوني که بهم چي ميگذره

لحظه ي تحويله سال کنار تو ميشينم سفره ي هفت سينمو کنار تو ميچينم

 تويه آيينه خودمونو پيشه هم ميبينم چقدر اين ساله جديد کنار تو آرومم

 هميشه پيشمي و قدر تو رو ميدونم حاله من خوبه و من اين حالو بهت مديونم

 

دانلود آهنگ جديد افشين آذري بنام تحويل سال

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ های جدید ایرانی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: